Sunday, November 3, 2019

Dijomaa Seminar - ROAD TO 50 MILLIONAIRES

Dato Dr Azman Ching, pengerusi Dijomaa Sdn Bhd benar benar serius untuk melahirkan 50 jutawan syarikat menjelang akhir tahun 2020. Hanya selepas 4 hari peluang niaga ini dibuka kepada umum, Dijomaa terus tawarkan peluang kepada anda dan masyarakat untuk dalami ilmu, menyertai Seminar Road To Millionaire, satu misi Pencarian 50 Jutawan Pertama 2020. Malah beliau sendiri yang akan turun padang sebagai "speaker", mencurahkan ilmu dan pengalaman puluhan tahun beliau yang telah meletakkan beliau dari seorang Zero satu ketika dulu kepada seorang Hero sekarang ini. Sertai Dijomaa sekarang dan rebut peluang ini, terhad kepada 100 orang sahaja.


Malah mulai 1 November 2019 hingga berakhir kalendar tahun 2019, Dijomaa ikut menganjurkan "Sponsoring Campaign" kepada ahli dan pengedar dengan menawarkan 3 unit hadiah kepada 3 orang pengedar yang membuat sponsoring paling tertinggi. Hadiah berupa gadget iPhone 8, Note 8 dan Huawei P20. Inilah masanya untuk upgrade handphone anda secara percuma. Tempoh masa kempen adalah selama 2 bulan, berakhir pada 31 December 2019. Barangkali pengumuman, pengiktirafan dan pemberian hadiah ini akan dilakukan dalam majlis Pelancaran Rasmi Perniagaan Dijomaa Sdn Bhd yang khabarnya akan diadakan awal tahun depan di sebuah hotel terkemuka di Kuala Lumpur (kita tunggu pengumuman rasmi)


Dalam apa usaha pun, segalanya bermula dengan langkah pertama. Tanpa langkah pertama, tak mungkin kedudukan kita akan berubah. Kata pepatah, " Sikit Sikit, Lama Lama Jadi Bukit". Untuk mencapai pendapatan sebanyak RM100,000++ sebulan bagi 50 orang usahawan pertama Dijomaa seperti yang disebut Dato Azman Ching, pasti ambil sedikit masa. Tapi jika permulaan pendapatan harian hasil usaha pengedar Dijomaa sudah seperti di bawah ini (walau syarikat belum seminggu jagung), anda boleh bayangkan lah potensi pendapatan setahun berikutnya, apakah angka RM100,000 itu tidak mampu dicapai setiap bulan?


Orang putih ada berkata, "1st Mover Advantage", Maka penting ambil peluang awal yang ada di Dijomaa sekarang sambil menimba ilmu dari seminar dan sesi taklimat yang dianjurkan syarikat. Klik tombol DAFTAR di atas "page" ini untuk langkah pertama anda untuk mengisi 1 dari 50 jutawan pertama Dijomaa yang sedang dicari Dato Azman Ching.